
Maak kennis met: Lisanne Draaisma
Sinds 1 augustus 2022 is Lisanne Draaisma begonnen bij IFHG als Revenue Manager! Lisanne heeft hiervoor gestudeerd aan de Hotelschool Maastricht en heeft hiervoor in Revenue Management rollen gewerkt bij Radisson en Van der Valk Business. Naast Revenue Management is Lisanne ook heel goed in het bakken van allerlei zoete en hartige lekkernijen! Heerlijk natuurlijk, en dan is het ook meteen leuk om er mooie foto’s van te maken. Dat kan Lisanne ook als de beste.

Een mooie nieuwe samenwerking met Landgoed de Horst
Landgoed de Horst is de ideale locatie om te vergaderen in de natuur. Het hotel heeft de landelijke zilveren prijs mogen ontvangen van Beste trainingslocatie van het jaar 2021. Het is heerlijk om te fietsen over de Utrechtse Heuvelrug. Wij kijken uit naar een mooie samenwerking!

Einde Stage: Femke Dijkstra
Op 7 februari 2022 was Femke Dijkstra begonnen bij IFHG als Junior Revenue Management Trainee. 6 maanden later zit de stage er alweer op. Femke heeft het geweldig gedaan en blijft gelukkig werken voor IFHG! Femke heeft tijdens haar stage veel geleerd over Revenue Management en zal zich in haar rol als Junior Revenue Manager met passie in blijven zetten voor de hotels in haar portfolio.

De markt in Mei & Juni 2022
De afgelopen periode is voor iedereen in de hotellerie een interessante en ingewikkelde tijd geweest, zo ook voor onze Revenue Managers! IFHG heeft met succes gezorgd dat de resultaten van de hotels sterk herstelde.

IFHG start een samenwerking met Delfins Beach Resort Bonaire
Delfins Beach Resort Bonaire is een spectaculair luxe resort en heeft 148 ruime appartementen en 13 villa’s met hoogwaardige voorzieningen.

Maak kennis met: Laurens Boom
Sinds 1 juni 2022 is Laurens Boom begonnen bij IFHG als Junior Revenue Manager! Laurens heeft hiervoor gestudeerd aan de Hotelschool Maastricht en heeft hiervoor gewerkt bij Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam. Laurens is een fervent pianospeler en speelt graag voetbal. Ook loopt Laurens eind juli 200 kilometer tijdens de Nijmeegse 4-daagse.

“Een zeer solide partner die een vaste waarde is voor ons.”
De rol van de Revenue Manager is naast hoeder van de prijsstrategie ook echt die van de “luis in de pels van de commercie”, wat zich uit in de zoektocht naar de optimale omzetspreiding voor ieder moment in het jaar – daar waar de commerciële afdeling soms een andere keuze zou maken.

“We zien IFHG niet als extern bureau, maar als collega’s!”
Beachhouse Hotel Zandvoort is door IFHG geadviseerd op het gebied van revenue management, hotel systemen en online distributie tijdens de pre-opening van het hotel.