IFHG 10 jaar – Tripje naar Praag

De eerste blog op de nieuwe IFHG website, en in deze blog hebben we meteen wat leuks te delen!

Het laatste weekend van maart zijn we met het hele team van IFHG naar Praag gevlogen. Niet alleen om het 10-jarig jubileum van IFHG te vieren, maar ook om het hoofdkantoor van onze partner Mews te bezoeken.

Even terug in de tijd; 10 jaar geleden kreeg Albert Kreeft, oprichter en nog steeds trotse eigenaar van IFHG, de kans om voor een zakenpartner het revenue management te gaan uitvoeren. Met dit eerste hotel ontstond het bedrijf IForHospitalityGroup. Door de mooie resultaten en het grote verschil dat gemaakt kan worden door middel van goed revenue management, kreeg Albert er in de loop der jaren steeds meer klanten bij. Ongeacht de ups-and-downs, zoals systeem obstakels, Covid-19 en de energiecrisis bleef IFHG zich ontwikkelen. Nu, 10 jaar later, is IFHG uitgegroeid tot een bedrijf met 80+ klanten in heel Nederland en buitenland. Een jubileum die we niet zomaar voorbij kunnen laten gaan! 

Daarnaast is IFHG sinds 2017, ook alweer 5 jaar, in samenwerking met Mews. Voor degene die Mews niet kennen; Mews is een Property Management System voor hoteliers om een opmerkelijke gastervaring te bieden en tegelijkertijd werkzaamheden in hotels te ondersteunen, prestaties te verbeteren en omzet te maximaliseren. Zeker dat laatste maakt dat de samenwerking tussen IFHG en Mews zo goed werkt! Van alle hotels in het portfolio van IFHG maken meer dan 30 hotels gebruik van Mews als PMS systeem en zo is iedereen binnen IFHG langzaam uitgegroeid tot Mews experts! Ook bij nieuwe klanten raden wij Mews vaak aan als een van de opties. Het is een erg gebruiksvriendelijk systeem en door middel van Mews University kunnen nieuwe klanten op een interactieve manier kennismaken met de wereld van Mews.

Tijdens ons bezoek in Praag zijn we op vrijdag met open armen ontvangen op het hoofdkantoor van Mews. We hebben koffie gedronken met Matthijs Welle, de CEO van Mews, om zo ideeën uit te wisselen en elkaar beter te leren kennen. Ook spraken we met verschillende product owners. Omdat wij als revenue managers Mews net anders gebruiken dan hoteliers doen, waren dit interessante gesprekken. Het mooie is ook dat Mews echt openstaat voor feedback en graag de ervaringen van haar gebruikers meeneemt om het systeem te blijven innoveren. Daarnaast zijn ook de ontwikkelingen, onboarding, support en connectivity aan bod gekomen en hebben we veel van elkaar kunnen leren. Een volle maar zeer leerzame planning met als afsluiter een gezellige borrel op kantoor en flink wat potjes tafeltennis om alle energie even kwijt te kunnen na een dag vol meetings.

— Diner bij ‘Restaurant Mlýnec’

’s Avonds zijn we met de contactpersonen van Mews heerlijk uiteten geweest bij Mlynec, een modern Tsjechisch restaurant met open keuken en een mooi terras met uitzicht op de bekende Karelsbrug! Om de geslaagde eerste dag in Praag goed af te ronden zijn we, op aanraden van Jeffrey Mons (Director of Technical Partner Succes), naar de leukste club van Praag geweest, met de beste 80s en 90s muziek!

Zaterdagochtend was een fietstour gepland en moest iedereen om 9:00 aan het ontbijt zitten. Dat was niet voor iedereen makkelijk. En ook de hobbelige paadjes in Praag werden niet altijd gewaardeerd tijdens het fietsen. Maar de fietstour was toch een succes! Door onze enthousiaste gids hebben veel gezien en vooral geleerd over Praag! Een mooie stad waar we graag nog eens teruggaan, wie weet voor nieuwe klanten!

|

Ben je nieuwsgierig naar wat IFHG voor jou kan betekenen? Plan dan eens een kennismakingsgesprek in. Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken, kijk dan eens naar onze vacatures.

|

Vorige
Vorige

Een soepele start: De Onboarding van Breathe Hotel in Leiden

Volgende
Volgende

“Een van de meest opvallende dingen aan IFHG is hun persoonlijke benadering.”