“Een van de meest opvallende dingen aan IFHG is hun persoonlijke benadering.”

“In de zomermaanden van 2022 zijn we bij Delfins Beach Resort Bonaire bezig geweest met het verbeteren van onze bedrijfsprocessen. Daar heeft IFHG ons op een aantal aspecten bij geholpen. Zo heeft IFHG ons in het begin geholpen bij het optimaliseren van ons PMS (Property Management System) en heeft het daarnaast het Revenue Management voor ons uit handen genomen.“

Niels Roseboom, Sales & Revenue Manager, Delfins Beach Resort Bonaire

Delfins Beach Resort Bonaire is een spectaculair luxe resort en heeft 148 ruime appartementen en 13 villa’s met hoogwaardige voorzieningen. Op het resort wordt je culinair geprikkeld met Brass Boer een van de meest exclusieve restaurants van Bonaire, nummer 1 van de Carribean en biedt luxe dineren met een prachtig uitzicht op zee of waan je in Oriëntaalse sferen bij restaurant Senang. Gasten kunnen verder genieten van sporten met uitzicht over de Caribische Zee, heerlijke zwembaden en ontspannen hapje en drankje doen Club Tropicana, de strandbar van Bonaire. IFHG heeft het hotel geadviseerd om allerlei processen te optimaliseren. Daarnaast helpen we met het verbeteren van de PMS instellingen en dragen we zorg voor het Revenue Management. 

Niels Roseboom, Sales & Revenue Manager, Delfins Beach Resort Bonaire

“In de zomermaanden van 2022 zijn we bij Delfins Beach Resort Bonaire bezig geweest met het verbeteren van onze bedrijfsprocessen. Daar heeft IFHG ons op een aantal aspecten bij geholpen. Zo heeft IFHG ons in het begin geholpen bij het optimaliseren van ons PMS (Property Management System) en heeft het daarnaast het Revenue Management voor ons uit handen genomen. 

Een van de meest opvallende dingen aan IFHG is hun persoonlijke benadering. Zo kwamen ze bijvoorbeeld helemaal naar Bonaire vanuit Nederland om dingen goed door te spreken en ons te helpen met het implementeren van de nieuwe PMS. Dit betekende dat we veel persoonlijk contact hadden en dat ze ons konden helpen met eventuele problemen of vragen die we hadden.

De onboarding verliep soepel en er werd goed uitgelegd wat de mogelijkheden waren in de PMS en waar er verbeteringen mogelijk waren. Ook het overnemen van het Revenue Management verliep vlekkeloos. IFHG heeft ons geholpen bij het opstellen van een strategie die was afgestemd op onze specifieke situatie en wensen.

Sinds de samenwerking met IFHG zijn de resultaten sterk verbeterd. We zien een stijging in de bezettingsgraad en omzet. Het is duidelijk dat hun expertise op het gebied van Revenue Management en de juiste strategieën ons echt hebben geholpen om onze doelen te bereiken.

Het contact met IFHG is goed en snel. We hebben een vast contactpersoon die altijd bereikbaar is en ons snel en adequaat kan helpen bij eventuele vragen of problemen. Dit geeft ons veel vertrouwen en zorgt ervoor dat we ons kunnen richten op onze eigen werkzaamheden.

Kortom, we zijn erg tevreden over de samenwerking met IFHG. Hun persoonlijke benadering, expertise en snelle service hebben ons geholpen om onze resultaten te verbeteren en ons bedrijf naar een hoger niveau te tillen. We hopen nog lang met IFHG samen te werken! ”

|

Ben je nieuwsgierig naar wat IFHG voor jou kan betekenen? Kijk dan eens verder op onze Revenue pagina, Software pagina, Consultancy pagina of plan een kennismakingsgesprek in.

|

Vorige
Vorige

IFHG 10 jaar – Tripje naar Praag

Volgende
Volgende

“Al 6 jaar een partner om op te bouwen.”