Wij hebben slechts twee doelen voor ogen; structureel de bezetting van uw hotel te verhogen én de omzet te optimaliseren.

Dit is uiteraard mensenwerk, maar daarnaast spelen onze systemen en software een belangrijke rol. Wij werken aan een korte en lange termijnvisie voor uw hotel. Wij nemen u graag de zorg voor de prijsstrategie en -management uit handen. Zo kunt u zich volledig richten op de serviceverlening.

 
 
 
IFHG Revenue Manager

Hotel Revenue Management

Onze IFHG Revenue Managers maken dagelijkse een export vanuit uw PMS naar onze Revenue software. Zo hebben deze experts altijd inzicht in de pick-up, forecast, ADR, REVPAR en de budgetten.

Iedere dag wordt er bepaald of de prijzen aangepast moeten worden op basis van de hierboven genoemde KPI’s. Natuurlijk kunt u onze inspanningen monitoren, maar wij komen ook wekelijks of maandelijks bij u langs op locatie om de resultaten en onze samenwerking te bespreken.

 
 
 
IFHG Revenue Software

Onze Revenue Software

Dankzij onze cloudbased software is het mogelijk om altijd te beschikken over de meest recente omzet en het aantal nog te verkopen kamers. Naast deze gegevens haalt onze rateshopper dagelijks de prijzen van uw hotel en negen concurrenten binnen. Zo hebben we 24/7 inzicht in de prijzen, market demand, evenementen, weersvoorspelling enzovoorts.

De afgelopen jaren hebben we bijna alle PMS-systemen gekoppeld aan onze systemen, een integratie is dan ook snel te realiseren. In 90% van de gevallen zijn we binnen 2 weken volledig operationeel.

 
 
 

Channel Management & PMS

Wij hebben jarenlange ervaring met het installeren van verschillende PMS-systemen voor hotels - of het nu gaat om 25 of 250 kamers. Hierdoor hebben onze Revenue Managers een grote kennis van de meest voorkomende systemen. Wij zorgen voor een perfecte verbinding tussen uw PMS en de online travel agents via het channel managementsysteem. Op deze manier voorkomt u rate parity- en overboekingsproblemen.

 
 
 

Revenue Training

Bewustwording bij medewerkers is een essentieel onderdeel van Revenue Management. Daarom organiseren wij regelmatig Revenue Managementtrainingen voor front office- en reserveringsmedewerkers en eventueel uw eigen Revenue Manager. 

Onze Revenue Management experts verzorgen 1- of 2-daagse trainingen op locatie om hun uitvoerige kennis te delen over wat Revenue Management is, hoe uw medewerkers daaraan bij kunnen dragen en hoe het in de praktijk werkt. Zo wordt Revenue Management een gemeenschappelijke activiteit die leidend is in de bedrijfsvoering van uw hotel.